Skip to main content

90 minuter med fokus på vad som driver — och bromsar — er pipeline.

Är er sälj- och marknadsstrategi redo för de kommande 5 åren?

I denna kostnadsfria strategi- och inspirationsworkshop (värd 25 000 kr) får ni en unik insikt i hur moderna B2B-köpare fattar beslut, var ni tappar affärer och vilka luckor i strategi, innehåll och säljprocess som hindrar er från att vinna tidigare i köpresan.

Workshopen ger er ett skarpt beslutsunderlag — och värdefulla insikter ni kan använda direkt, oavsett om vi går vidare tillsammans eller inte.

Workshopen är reserverad för företag som seriöst vill modernisera sin sälj- och marknadsstrategi—därför behöver du ansöka så vi kan säkerställa rätt match och skräddarsy sessionen för just er organisation. Så här går det till:

Steg 1
Vi hör av oss samma dag och bekräftar om ni verkar vara en bra match för workshopen.
Steg 2
Du får ett fokuserat samtal med Magnus Brynestam, VD och grundare av Grown, där ni går igenom era största tillväxtutmaningar och möjligheter — så vi kan skräddarsy workshopen för er ledningsgrupp.
Steg 3
När vi är överens bokar vi in workshopen, vilka som ska delta och vad ni kommer få ut av den.

Vilka bör vara med på den här workshopen?

Exakt vilka som bör delta skiftar mellan olika företag. Vanligast är att marknadschef, säljchef, produktchefer och ev. cfo deltar. Hos vissa företag finns en CCO eller CRO och då ska de givetvis också vara med. Ni vet själva bäst hur det ser ut på ert bolag.

Binder vi oss till något?

Om vi är en bra match kommer ni få ett samarbetsförslag som uppföljning på workshopen. Det är helt och hållet upp till er om ni vill gå vidare med det förslaget eller inte. Att boka in denna första workshop innebär inga förpliktelser alls. Se det istället som ett sätt att prova på om vi är rätt för varandra.

Det är svårt att få med alla - hur gör vi?

Ibland kan det vara svårt att samla ihop alla ledare för 90 min workshop i närtid. Då är vårt förslag att vi genomför workshopen och gör en sammanfattning till resten. Vi kan också anpassa workshopen till ett par enskilda möten för att enklare få saker att hända.

Får jag bjuda med bara marknadsteamet?

Syftet med workshopen är att skapa samsyn på ledningsnivå för att ta reda på om det är möjligt att implementera detta mindset och system i er verksamhet. Vill ni har en workshop bara för marknadsteamet eller för sälj- och marknad rekommenderar vi istället att vi skräddarsyr en workshop åt er – vi har flera upplägg att välja mellan.

Är workshopen fysisk eller online?

Om det är möjligt genomför vi den gärna fysiskt hos er. Det är dessutom bra att vi får träffas om vi ska samarbeta framåt. Går inte det så genomför vi den online.

Vad händer om vi behöver boka om?

Du kan när som helst avboka eller boka om workshopen fram till 14 dagar innan bestämt datum. Därefter tar vi ut av ombokningsavgift på 5 000 kr.

Vem är INTE en bra match för workshopen eller Growns tjänster?

Grown är inte rätt partner för dig om inte är beredd att satsa på din egna tillväxt.

Du behöver inte lova något i förväg – men vill du efter workshopen genomföra förändringarna vi föreslår – behöver ditt företag vara beredd på avsätta tid och resurser för att få det att hända. Vårt mål är att ni ska se resultat. Men det kommer inte gå utan er.

Vad skiljer Revenue Day från denna workshop?

Growns populära workshops Alignment Day och Revenue Day är halv- eller heldagar där hela säljteamet, marknadsteamet och även ämnexperter deltar. Den här workshopen är anpassad för en mindre grupp företagsledare där det finns tid och utrymme för diskussioner på ledningsnivå.

Vem kommer hålla vår workshop?

Workshopen hålls alltid av Magnus Brynestam, vd och grundare av Grown med 30 års erfarenhet av att vägleda varumärken i det digitala landskapet.