Skip to main content

E-postmarknadsföring

Det har aldrig skickats så mycket e-post som nu. Ändå växer e-postmarknadsföring fortfarande. Men det betyder också att våra inboxar är full av information som varje dags kämpar om att få våra köpares uppmärksamhet. För att dina e-postmeddelanden ska öppnas och läsas krävs det att din e-postmarknadsföring är på topp.

PLAYBOOK

Hur ger jag mitt säljteam de bästa leadsen?

I den här steg-för-steg-guiden med får du text- och videoinstruktioner för hur du kan använda e-post och marketing automation för att omvandla en okänd besökare till att bli en säljkvalificerad lead.

Av Magnus Brynestam, Grundare av Webbstrategerna
Redo att ge ditt säljteam varmare leads?
Content Manager

Infographic – Förbättra din konvertering – steg för steg

Vad är en bra konverteringsgrad? Besökare och klick i all ära men låt oss vara ärliga - det är den verkliga försäljningen som spelar roll. En av de bästa investeringarna du som marknadsförare kan göra är att optimera din webbplats konvertering. D.v.s. hur stor andel…
HubSpot forms
HubSpot

HubSpot-formulär som ger dig konvertering

Lär dig om vilka formulär som finns i HubSpot och hur du skapar bra formulär anpassade för din Inbound marketing.
sales enablement innehåll i mobil
För ledningsgruppen
Vad är Sales Enablement?
content manager visar innehåll för ämnesexpert på balkong
Content Manager
Varför du behöver en content manager i ditt marknadsteam
Natvark-Podcast-avsnitt2
Podavsnitt
Podcast Nätvärk: ”Hur får jag koll på SEO & sökmotoroptimering”
b2b-marknadsföring behöver inte vara så komplicerat
Content Manager
B2B-marknadsföring är inte så komplicerat som du tror
För ledningsgruppen
”Webbmatte för B2B” Vad får ditt företags webbnärvaro kosta?
HubSpot
Grown utsedd till Platinum-partner till världsledande HubSpot