Skip to main content

E-postmarknadsföring

Det har aldrig skickats så mycket e-post som nu. Ändå växer e-postmarknadsföring fortfarande. Men det betyder också att våra inboxar är full av information som varje dags kämpar om att få våra köpares uppmärksamhet. För att dina e-postmeddelanden ska öppnas och läsas krävs det att din e-postmarknadsföring är på topp.

PLAYBOOK

Hur ger jag mitt säljteam de bästa leadsen?

I den här steg-för-steg-guiden med får du text- och videoinstruktioner för hur du kan använda e-post och marketing automation för att omvandla en okänd besökare till att bli en säljkvalificerad lead.

Av Magnus Brynestam, Grundare av Webbstrategerna
Redo att ge ditt säljteam varmare leads?
gratis bildbank bildbanker
Content Manager

Gratis bildbank för ditt innehåll

Behöver du foton till dina bloggartiklar eller din företagspresentation? Här är bildbankerna som ger dig de snyggaste fotona på nätet. Ofta helt gratis.
value proposition
För ledningsgruppen

Hur du skapar en bra value proposition för ditt företag

Exempel på smarta mål för marknadsförare. Jobba snabbare, effektivare och mer fokuserat. Skapa smarta mål (SMART) för ditt marknadsteam.
b2b-marknadsföring behöver inte vara så komplicerat
Content Manager
B2B-marknadsföring är inte så komplicerat som du tror
inbound marketing workshop
Content Manager
Det här innehåller en Inbound Culture Workshop
b2b-forsaljning
Sales Enablement
Hur du boostar din B2B-försäljning genom att hjälpa dina köpare
inbound marketing innehållsideer
Content Manager
The Big 5: Fem innehållsidéer som driver trafik, kunder och försäljning
Content Manager
5 sätt till effektivare innehållsmarknadsföring
agil marknadsplan
Content Manager
Därför ska din marknadsplan vara 90 dagar