Skip to main content

För ledningsgruppen

För att få dina affärer att växa med hjälp av digital försäljning och marknadsföring behöver du öka trafiken till din webbplats, generera fler leads och öka engagemanget hos dina målkonton. Som företagsledning behöver du se till att både marknad, sälj och key accounts arbetar efter en och samma strategi. Dessa resurserna hjälper dig i det arbetet.

Senaste inläggen

content brainstorm
Content Manager

Hur du håller ett möte för intäktsteamet (+exempel på agenda)

De flesta interaktioner med en B2B-säljare har flyttat till det digitala rummet och på distans - och det är precis vad kunderna vill. Konsultföretaget McKinsey visar i en stor undersökning varför både köpare och säljare föredrar det nya, digitala normala. 
Revenue Team - Intäktsteam
Content Manager

Vad är ett inäktsteam (Revenue Team)

De flesta interaktioner med en B2B-säljare har flyttat till det digitala rummet och på distans - och det är precis vad kunderna vill. Konsultföretaget McKinsey visar i en stor undersökning varför både köpare och säljare föredrar det nya, digitala normala. 
sales enablement innehåll i mobil
För ledningsgruppen
Vad är Sales Enablement?
b2b försäljning
För ledningsgruppen
Så har COVID-19 förändrat B2B-försäljning för alltid
inbound marketing workshop
Content Manager
Det här innehåller en Inbound Culture Workshop
inbound marketing som ditt säljteam älskar
För ledningsgruppen
Hur du skapar säljdrivande innehåll som säljteamet älskar
pain points - bilkö
Content Manager
Så identifierar du dina kunders pain points
inbound marketing strategi - undvik fallgropar
För ledningsgruppen
Så undviker du fallgroparna med inbound marketing
b2b marknads- och säljstrategi
För ledningsgruppen
Därför behöver B2B-företag ändra sin marknads- och säljstrategi
marknadsteam-b2b-forsaljning
För ledningsgruppen
Vilken inverkan har marknadsteamet på b2b-försäljningen?
Egenföretagare B2B Inbound marketing
Content Manager
Så tar du fram innehållsidéer för din inbound marketing
content manager visar innehåll för ämnesexpert på balkong
Content Manager
Varför du behöver en content manager i ditt marknadsteam
Kvinna på cafe räknar på vad inbound marketing kostar
Content Manager
Kostnaderna som följer med inbound marketing
Content marketing
Köpprocessen steg för steg – så formar du din marknadsföring efter kundresan
b2b marknadsföring, b2b-marknadsföring, marknadsföring för business to business
För ledningsgruppen
B2B-marknadsföring – fördelarna med Inbound Marketing för B2B-företag
seo - sökmotoroptimering - inbound marketing
För ledningsgruppen
Hur räknar man ut ROI av marknadsföring?