Skip to main content

För säljchefer och säljteam

Sättet dina kunder tar sina köpbeslut har ändrats mycket senaste åren. De väntar längre på att ta kontakt med en säljare och de förväntar sig att hitta svar på sina funderingar och frågor online, utan att behöva prata med någon. Här hittar du artiklar och andra resurser för att hjälpa dig och ditt team att lyckas med digital försäljning.

Senaste inläggen

content brainstorm
Content Manager

Hur du håller ett möte för intäktsteamet (+exempel på agenda)

De flesta interaktioner med en B2B-säljare har flyttat till det digitala rummet och på distans - och det är precis vad kunderna vill. Konsultföretaget McKinsey visar i en stor undersökning varför både köpare och säljare föredrar det nya, digitala normala. 
Revenue Team - Intäktsteam
Content Manager

Vad är ett inäktsteam (Revenue Team)

De flesta interaktioner med en B2B-säljare har flyttat till det digitala rummet och på distans - och det är precis vad kunderna vill. Konsultföretaget McKinsey visar i en stor undersökning varför både köpare och säljare föredrar det nya, digitala normala. 
sales enablement innehåll i mobil
För ledningsgruppen
Vad är Sales Enablement?
b2b försäljning
För ledningsgruppen
Så har COVID-19 förändrat B2B-försäljning för alltid
inbound marketing som ditt säljteam älskar
För ledningsgruppen
Hur du skapar säljdrivande innehåll som säljteamet älskar
lead - så kvalificerar du dina leads
Inbound marketing
Så får du fler och bättre B2B-leads
pain points - bilkö
Content Manager
Så identifierar du dina kunders pain points
b2b-forsaljning
Sales Enablement
Hur du boostar din B2B-försäljning genom att hjälpa dina köpare
b2b marknads- och säljstrategi
För ledningsgruppen
Därför behöver B2B-företag ändra sin marknads- och säljstrategi
seo - sökmotoroptimering - inbound marketing
För ledningsgruppen
Hur räknar man ut ROI av marknadsföring?
KPIer-b2b-inbound-marketing
För ledningsgruppen
10 KPI:er alla marknadsförare bör kunna
value proposition
För ledningsgruppen
Hur du skapar en bra value proposition för ditt företag
räkna ut ROI - budget
Content Manager
Räkna ut ROI på din digitala marknadsbudget