Skapa din digitala strategi

I dagens digitala affärsklimat förväntar sig dina köpare att hitta svar på sina frågor online, utan att prata med dina säljare. Så hur ska du göra för att de ska upptäcka just ditt företag och se dig som den mest trovärdiga rösten i branschen? Här har vi samlat artiklar och resurser som hjälper dig att skapa en digital strategi som passa dig och ditt företag.

Senaste inläggen

Inbound marketing

Så prioriterar du rätt för din marknadsplan 2022

Att prioritera rätt bland alla möjliga aktiviteter och initiativ är viktigare än någonsin. Här delar vi med oss av några viktiga delar som du bör ta hänsyn till när du ska prioritera dina marknadsaktiviteter för 2022. Du får också våra tips på hur du identifierar…
Inbound marketing

Digital marknadsplan 2022 för B2B del 1 – sätt rätt budget

Den här tiden på året brottas många marknadschefer med att få ihop en marknadsplan, och vi skulle vilja påstå att den uppgiften kanske aldrig har varit mer utmanande än den är idag. Innan du kan ta beslut om vilka specifika initiativ som du bör ha…
Inbound marketing
Så får du fler och bättre B2B-leads
Content Manager
Så identifierar du dina kunders pain points
Hemsidor
Alternativ till HubSpot – så väljer du rätt marketing automation system
För ledningsgruppen
Så undviker du fallgroparna med inbound marketing
För ledningsgruppen
Därför behöver B2B-företag ändra sin marknads- och säljstrategi
För ledningsgruppen
Vilken inverkan har marknadsteamet på b2b-försäljningen?
Content Manager
Så tar du fram innehållsidéer för din inbound marketing
Content Manager
Varför du behöver en content manager i ditt marknadsteam
Content Manager
Kostnaderna som följer med inbound marketing
Content marketing
Köpprocessen steg för steg – så formar du din marknadsföring efter kundresan
För ledningsgruppen
B2B-marknadsföring – fördelarna med Inbound Marketing för B2B-företag
För ledningsgruppen
Hur räknar man ut ROI av marknadsföring?
För ledningsgruppen
Vad är KPI? – 6 KPI:er som ledningen älskar