I dagens digitala affärsklimat förväntar sig dina köpare att hitta svar på sina frågor online, utan att prata med dina säljare. Så hur ska du göra för att de ska upptäcka just ditt företag och se dig som den mest trovärdiga rösten i branschen? Här har vi samlat artiklar och resurser som hjälper dig att skapa en digital strategi som passa dig och ditt företag.
Filtrera efter ämne eller målgrupp
Skapa din digitala strategi
Senaste inläggen
Så prioriterar du rätt för din marknadsplan 2022
Att prioritera rätt bland alla möjliga aktiviteter och initiativ är viktigare än någonsin. Här delar vi med oss av några viktiga delar som du bör ta hänsyn till när du ska prioritera dina marknadsaktiviteter för 2022. Du får också våra tips på hur du identifierar…
Digital marknadsplan 2022 för B2B del 1 – sätt rätt budget
Den här tiden på året brottas många marknadschefer med att få ihop en marknadsplan, och vi skulle vilja påstå att den uppgiften kanske aldrig har varit mer utmanande än den är idag. Innan du kan ta beslut om vilka specifika initiativ som du bör ha…