Skapa din digitala strategi

I dagens digitala affärsklimat förväntar sig dina köpare att hitta svar på sina frågor online, utan att prata med dina säljare. Så hur ska du göra för att de ska upptäcka just ditt företag och se dig som den mest trovärdiga rösten i branschen? Här har vi samlat artiklar och resurser som hjälper dig att skapa en digital strategi som passa dig och ditt företag.

Senaste inläggen

Inbound marketing

Så skapar du bättre leads

Ta dina potentiella kunder till nästa steg, från prospekt till ambassadör för ditt varumärke. I den här artikeln beskriver vi olika typer av leads och de steg som en kontakt går igenom inom inbound marketing.
Content Manager

Så identifierar du dina kunders pain points

Skapa innehåll som vänder sig just till din målgrupp och tar upp deras utmaningar så ökar du chansen till kontakter, leads och fler stängda affärer.
Hemsidor
Alternativ till HubSpot – så väljer du rätt marketing automation system
För ledningsgruppen
Så undviker du fallgroparna med inbound marketing
För ledningsgruppen
Därför behöver B2B-företag ändra sin marknads- och säljstrategi
För ledningsgruppen
Vilken inverkan har marknadsteamet på b2b-försäljningen?
Content Manager
Så tar du fram innehållsidéer för din inbound marketing
Content Manager
Varför du behöver en content manager i ditt marknadsteam
Content Manager
Kostnaderna som följer med inbound marketing
Content marketing
Köpprocessen steg för steg – så formar du din marknadsföring efter kundresan
För ledningsgruppen
B2B-marknadsföring – fördelarna med Inbound Marketing för B2B-företag
För ledningsgruppen
Hur räknar man ut ROI av marknadsföring?
För ledningsgruppen
Vad är KPI? – 6 KPI:er som ledningen älskar
Content Manager
5 tips som hjälper dig igång med content marketing
Content Manager
Därför ska din marknadsplan vara 90 dagar