Skip to main content

[NYHET] Videopodden B2B-spaningen finns nu tillgänglig på Youtube & Spotify. Nya avsnitt varje tisdag!

Lyssna nu

HUBSPOT SALES HUB

Verktyget som effektiviserar säljteamets försäljningsarbete.

Vad är HubSpot Sales Hub?

HubSpot Sales Hub är ett verktyg som effektiviserar försäljningsarbetet, bland annat genom att automatisera vissa arbetsuppgifter, och ger dig värdefull kunskap om dina prospekts.

HubSpot Sales Hub är optimerat för säljteamet, är skalbart och passar alla behov, från lokala enmansföretag till stora, internationella bolag.

Vem är det till för?

Vad är det bra för?

Med HubSpot Sales Hub når du lättare dina säljmål genom att:

  • Förenkla och effektivisera försäljningarbetet.
  • Korta svarstider och säljcykeln.
  • Hålla sälj- och kunddata uppdaterad och korrekt.
  • Boosta säljteamets produktivitet och resultat.

HubSpot Sales Hub finns i fyra olika nivåer för att passa de olika behoven och förutsättningarna som finns.

Välj mellan följande:

  • Free
  • Starter
  • Professional
  • Enterprise

Här nedan kan du se vilka funktioner som ingår i varje nivå.

Vilka funktioner ingår?

Hubspot-Sales-Hub-Deals
0$

Free

Den kostnadsfria varianten har en mängd fantastiska funktioner:

  • Livechatt: Engagera besökare i en 1-1-chatt.
  • Chatbots: Öka engagemanget genom chatbots som guidar besökarna till informationen de behöver.
  • Samtalsinkorg: Ge hela ditt team tillgång till alla inkommande chattar och e-postmeddelanden.
  • Samtal: Spela in och logga samtal automatiskt genom IP-telefoni i HubSpot.
  • E-postschemaläggning: Skapa e-postmeddelanden som skickas vid förbestämda tidpunkter.
  • E-postspårning och aviseringar: få aviseringar om pågående e-postkonversationer i realtid.
  • E-postmallar: Skapa mallar av e-brev som gett bäst resultat och dela dem med ditt team för att spara tid och säkerställa enhetlig kommunikation.
  • Databas med vanliga svar: samla svar på vanliga frågor som du snabbt kan lägga till i chatt och e-post.
  • Dokumentdelning: Skapa ett bibliotek med dokument som säljarna enkelt kan dela med potentiella kunder.
  • Mötesbokning: Dela en länk med potentiella kunder så att de kan se när du är ledig och boka möten.
  • Instrumentpaneler: Få detaljerade rapporter om säljaktiviteter och försäljningsresultat.
  • Affärspipeline: Spåra affärer och förutsäga framtida intäkter baserat på sannolikhet för avslut.
  • Anpassade egenskaper: Koppla ihop specifika datapunkter med kontakter, företag och erbjudanden.
  • Team-e-post: Undvik att prospekt faller mellan stolarna genom att förvandla e-postmeddelanden till tickets och vidarebefordra dem till en delad inkorg.
  • Integration med Messenger: Använd Facebook Messenger för att utnyttja en-till-en-konversationer, chatbots och mer.
50$/månad

Starter

Alla funktionerna ovan med färre begränsningar, plus:

  • Målsidor: Bygg konverteringsvägar med hjälp av drag-och-släpp-redigeraren och användbara mallar.
  • Retargeting: Visa annonser för besökare när de lämnat din webbplats.
  • Flera valutor: Spåra och hantera flera olika valutor.
Få hjälp att komma igång
500$/månad

Professional

Alla funktionerna ovan med färre begränsningar, plus:

  • Utökade arbetsflöden: Använd fler triggers för automatiska åtgärder och överför data till andra verktyg.
  • E-signatur: Signera dokument och offerter digitalt.
  • Kundanpassade rapporter: Följ upp viktig säljdata.
  • Produktbibliotek: Bygg ett produktbibliotek och håll koll på vilka produkter och tjänster som säljer bäst.
  • Integration med Slack: Skapa uppgifter och få meddelanden via Slack.
  • Anpassad kontaktdata: matcha data om dina kontakter med din säljprocess.
  • Beräknade egenskaper: använd data från olika fält för att beräkna användbara mätetal, till exempel säljkommission.
Få hjälp att komma igång
1200$/månad

Enterprise

Allt av ovan, plus:

  • Prediktiv lead scoring: Automatisera tilldelningen av poäng och rangordning av kontakter baserat på olika faktorer, till exempel som A, B och C-kunder.
  • Hierarkiska team: Organisera dina användare efter region, team och flera andra sätt.
  • Adaptiv testning: Automatisera din A/B-testning för att optimera webbsidans prestanda.
  • Arbetsflöden baserade på säljkvoter: Sätt gränsnivåer och bli notifierad när de överskrids och kräver ditt godkännande.
  • Samtalstranskribering: Få en utskrift av allt som sägs i ett säljsamtal.
  • Återkommande intäkter: Få detaljerade rapporter om återkommande intäkter.
  • Playbooks: Bygg upp ett kunskapsbibliotek som säljteamet kan ta del av.
  • Användarroller: Ge rätt behörighet till varje person i säljteamet.
  • Dataöverföring till andra applikationer: Automatiska överföringar av data och information mellan HubSpot och andra webbapplikationer.
  • Enkel inloggning: Förbättra säkerheten och låt alla i teamet logga in bekvämt med Single sign-on.
Få hjälp att komma igång

Lär dig mer om HubSpot