HubSpot Operations Hub är en enhetlig uppsättning verktyg som kopplar samman appar, rensar kunddata och automatiserar affärsprocesser, allt på samma plattform. Den är lätt att anpassa till din verksamhet och hjälper dig att få den att flyta effektivt och leverera en friktionsfri kundupplevelse.
HubSpot Operations Hub är baserat på HubSpot’s CRM-plattform och innehåller datasynkning, programmerbar automatisering och verktyg för datakvalitet.
Datasynkning håller dina appar och data synkroniserade i ett paket utan behov av kodning. Dubbelriktad synkronisering, anpassade fältmappningar, filtrering och historisk synkronisering gör att alla i teamet är välkoordinerade och samverkar effektivt.
Automatiserad datakvalitet eliminerar tidskrävande dataupprensning. Det fixar bland annat datumegenskaper och formaterar namn automatiskt.
Anpassade egenskaper ger dig stor flexibilitet i hur du lagrar och anpassar din data i HubSpot. Du kan bland annat kombinera data om olika egenskaper i rapporter och bygga instrumentpaneler där du kan dela nyckelinformation och insikter med ditt team.