HUBSPOT OPERATIONS HUB

Kopplar samman appar, rensar kunddata och automatiserar affärsprocesser.

Vad är HubSpot Operations Hub?

Hubspot-Operations-Hub-data-sync-clean

HubSpot Operations Hub är en enhetlig uppsättning verktyg som kopplar samman appar, rensar kunddata och automatiserar affärsprocesser, allt på samma plattform. Den är lätt att anpassa till din verksamhet och hjälper dig att få den att flyta effektivt och leverera en friktionsfri kundupplevelse.

HubSpot Operations Hub är baserat på HubSpot’s CRM-plattform och innehåller datasynkning, programmerbar automatisering och verktyg för datakvalitet.

Datasynkning håller dina appar och data synkroniserade i ett paket utan behov av kodning. Dubbelriktad synkronisering, anpassade fältmappningar, filtrering och historisk synkronisering gör att alla i teamet är välkoordinerade och samverkar effektivt.

Automatiserad datakvalitet eliminerar tidskrävande dataupprensning. Det fixar bland annat datumegenskaper och formaterar namn automatiskt.

Anpassade egenskaper ger dig stor flexibilitet i hur du lagrar och anpassar din data i HubSpot. Du kan bland annat kombinera data om olika egenskaper i rapporter och bygga instrumentpaneler där du kan dela nyckelinformation och insikter med ditt team.

HubSpot Operations Hub är optimerad för operations, antingen du tillhör ett centralt RevOps-team eller har hand om driften för en viss avdelning. Som HubSpots andra hubbar är Operations Hub skalbar och passar alla behov, från lokala enmansföretag till stora, internationella bolag.

Vem är det till för?

Vad är det bra för?

HubSpot Operations hjälper dig att nå dina mål inom operations genom att:

  • Du enkelt kan synkronisera kunddata och automatisera affärsprocesser.
  • Hela ditt team får tillgång till samma kvalitetssäkrade kunddata.
  • Alla får en och samma bild av varje kundinteraktion som gör att ni tillsammans kan leverera en bättre kundupplevelse.
  • Det gör det också lättare att anpassa sig till kundernas ständigt föränderliga behov

HubSpot Operations Hub finns i tre olika nivåer:

  • Free
  • Starter
  • Professional

Här nedan kan du se vilka funktioner som ingår i varje nivå.

Vilka funktioner ingår?

0$

Free

  • Tvåvägs datasynkning
  • Default field mappings
  • Historisk synkning
  • Integration med tredjeparts-lösningar
50$/månad

Starter

Alla funktionerna ovan, plus:

  • Mappning av kundfält (Custom Field Mapping).
Få hjälp att komma igång
800$/månad

Professional

Alla funktionerna ovan, plus:

  • Programmerbar automation och botar
  • Webhooks
  • Automatiserad datakvalitet
  • Fler rapporter, listor och arbetsflöden
Få hjälp att komma igång

Lär dig mer om HubSpot