Skip to main content

Gör som 5000+ marknadsförare, säljchefer och företagsledare som får vårt nyhetsbrev varannan vecka. Få relevanta och värdefulla tips och insikter som hjälper dig fatta smartare beslut snabbare.

Många B2B-bolag går in i 2026 med pipelineproblem.

Inte för att sälj- och marknadsteamen jobbar för lite, utan för att sälj, marknad och ledning saknar en gemensam Go-to-Market-strategi.

Avdelningar som mäts var och en för dig – men egentligen vill uppnå samma sak.

Resultatet? Svaga leads. Låg win rate. Växande kostnader för nya kunder.

Samtidigt sker enorma förändringar inom B2B-marknadsföring och försäljning och allt fler försöker lämna den gamla  B2B-playbooken och ersätta med nytt.

Det är hög tid att tänka om.

I det här webinaret visar Magnus Brynestam, vd på Grown, vilka KPI:er som faktiskt driver tillväxt 2026 – och hur sälj, marknad och ledning kan linjera runt en gemensam plan för att bygga en hållbar och växande pipeline och skapa förutsägbara intäkter