Den bästsäljande boken They Ask, You Answer
Boken They Ask, You Answer är revolutionerande på flera sätt och nämns ofta som en av de bästa marknadsföringsböckerna som finns.
Kärnan i They Ask, You Answer bygger på en enkel idé: utbildade potentiella köpare blir gladare, bättre kunder.
Om dina potentiella kunder ställer frågor måste du svara på dem – öppet och ärligt – på din webbplats. Det är därifrån namnet på ramverket kommer: Om kunderna frågar, svarar du.
Den revolutionerande guiden som utmanade företag runt om i världen att sluta sälja till sina köpare och börja svara på deras frågor för att få resultat har reviderats och uppdaterats för att få med ny teknik, nya trender och den ständiga utvecklingen av den digitala köparen.
I dagens digitala värld är den traditionella säljtratten, med marknadsföring i toppen, försäljning i mitten, kundservice i botten, inte längre effektiv. För att bli framgångsrika måste företag vara besatta av de frågor, farhågor och problem som deras köpare har, och ta itu med dem så ärligt och så noggrant som möjligt.
Med hjälp av dessa principer ledde författaren Marcus Sheridan sitt kämpande poolföretag från det dystra djupet av bostadskraschen 2008 till att bli en av de största poolinstallatörerna i USA. Upptäck hur hans beprövade strategi kan fungera för ditt företag och bemästra principerna för inbound marketing och content marketing som har gett tusentals företag möjlighet att uppnå exceptionell tillväxt.
They Ask, You Answer är en enkel guide fylld med praktiska råd och insikter för att transformera din marknadsföringsstrategi. Den här nya utgåvan har reviderats och uppdaterats helt för att återspegla utvecklingen av innehållsmarknadsföring och de ökande kraven från dagens digitala köpare.
Lovord för They Ask, You Answer
Bok nummer #1 för din content marketing
They Ask, You Answer är den bästa guiden för att hjälpa dig nå framgång med marknadsföring och försäljning genom innehåll. Jag rekommenderade den här boken till hela mitt webb- och marknadsteam såväl som vår VD och säljchef.
Amazon recencent, 2023
En av de bästa affärsrelaterade böckerna jag läst
En av de bästa affärsrelaterade böckerna jag någonsin läst och principerna som hjälper mig att förbättra min webbplats steg för steg.
LinkedIn användare, 2023
Ett måste för alla företagare
Som content manager behöver jag hålla med om att det här är den mest värdefulla boken jag har läst på hela året (jag läser 3-5 affärsböcker per månad). Det här är ett måste för alla i affärsvärlden, inte bara de som jobbar med sälj och marknad.
Amazon recencent, 2023
När du läser den här boken kommer du att lära dig:
Hur man bygger förtroende hos köpare genom innehåll och video.
Hur du förvandlar din webbnärvaro till en magnet för kvalificerade köpare.
Vad som fungerar och vad som inte fungerar genom nya fallstudier, med verkliga resultat från företag som har anammat dessa principer.
Varför du behöver se ditt företag som ett medieföretag, istället för att förlita dig på mer traditionella (och ineffektiva) sätt att annonsera och marknadsföra.
Hur du uppnår buy-in på ditt företag och verkligen omfamnar en kultur av innehåll och video.
Hur du förvandlar din nuvarande kundbas till lojala ambassadörer för ditt företag.
They Ask, You Answer är en måste-resurs för företag som vill ha ett nytt förhållningssätt till marknadsföring och försäljning som bevisligen genererar mer trafik, leads och försäljning.
Börja läsa helt gratis
They Ask, You Answer har hjälpt otaliga marknads- och säljteam världen över att få kontakt med köpare online och att nå häpnadsväckande tillväxt. Nu är det din tur. Ladda ner det första kapitlet helt gratis.