VD & FÖRETAGSLEDNING
Framtidssäkra ditt företag med tillväxt i både kompetens och resultat.
Transformera er efter nya tidens köpare.
Dagens köpresor inom B2B är komplexa och köparna har höga förväntningar på hur rätt leverantör ska guida dem genom köpresan och hjälpa dem att tillsammans med andra beslutsfattare ta ett köpbeslut. Det ställer stora krav på att sälj- och marknadsteamet tar ett gemensamt ansvar för den digitala försäljningen, för att ni ska ha möjlighet att driva försäljning och påverka resultatet.
Utvecklingen går i snabb takt, och det är utmanande för säljare och marknadsförare att hänga med i sin kompetens – att veta vilken strategi eller metod som ger bäst resultat, och att utbilda sig i nya verktyg. Risken är stor att konkurrenterna snart har sprungit om, och tar en allt större del av marknaden.
Viktiga områden för att framtidssäkra företagets marknadsföring och försäljning
Skapa din tillväxtmaskin
Säkerställ så att ni själva har verktygen och kunskaperna som driver er framåt istället för att vara beroende av extern part.
Sälj- och marknadsteamet behöver ta ett gemensamt ansvar för att driva försäljningen, genom att bli ett tajt tillväxtteam, med metoder och verktyg anpassade för dagens köpare.
Webbplatsen och era kommunikationskanaler är viktiga delar i att driva trafik och intäkter. Genom att optimera dessa för att attrahera och engagera era idealkunder så uppnår ni bättre resultat.
Bli den mest betrodda rösten i branschen
Det viktigaste idag för ditt företag är att bygga upp ett förtroende – på marknaden och hos dina idealkunder.
Genom att skapa innehåll som hjälper och guidar dina köpare genom sin köpresa bygger du förtroende för att du har den rätta lösningen på deras problem och utmaningar.
Ett genomgående kundcentrerat synsätt i hela organisationen, och ett framåtlutat arbetssätt med moderna insikter och kunskaper gör er till en betrodd röst i branschen och en starkare aktör än era konkurrenter.
Mät och optimera ROI för både marknad och sälj
Att veta vilken avkastning olika aktiviteter har är den viktigaste insikten för att göra rätt prioriteringar.
Hitta rätt mätvärden att arbeta efter, som säkerställer att ni optimerar alla sälj- och marknadsinitiativ för bästa resultat.
Med gemensamma rapporter som tydligt presenterar era resultat får hela organisationen förståelse för vilka insatser som står för den verkliga försäljningen.
Så ger vi dig metoderna och verktygen att lyckas
VI BLIR EN DEL AV DITT TEAM
Vi ger dig och ditt team de verktyg och metoder som vi själva vet fungerar.
COACHING & TRÄNING
Vi kombinerar coachning och utbildning med praktiskt resursstöd för att snabbare få resultat.
STRATEGI & PLANERING
Löpande rådgivning och strategi och tydliga mål för att mäta våra gemensamma framsteg.
Snabbare resultat, ökad kontroll och högre ROI


Hur din ROI på din försäljning och marknadsföring kan utvecklas med vs utan att samarbete med Grown. Vi hjälper dig att snabbt komma igång med en sälj- och marknadsföringsstrategi som är formad efter just dina kunder och ser till att ni själva har verktygen och kunskaperna som driver er framåt istället för att vara beroende av extern part. Resultatet blir större kontroll över din marknadsföring och försäljning, ökad trafik, fler leads, kortare säljcykler och en markant förbättrad ROI.
Kunder & case
Christian Borg, Digital Strateg, Semcon
”Sedan vi började samarbeta med Grown så har vi ökat affärsvärdet av den organiska trafiken med 450%. Genom samarbetet har vi lyckats bevisa försäljning via digitala kanaler och våra marknadsföringsinsatser. Det har gjort att vi fått en större helhetsvy för allt vi gör – och en påvisad effekt.”
Utvalt innehåll för dig i företagsledningen
Få expertråd, exempel från verkligheten och innehåll som hjälper dig att ta din digitala strategi, försäljning och marknadsföring till nästa nivå.
Smarta mål gör dig till en bättre marknadsförare
Därför ska din marknadsplan vara 90 dagar
Vad är KPI? – 6 KPI:er som ledningen älskar
Låt oss växa tillsammans
Fyll i dina kontaktuppgifter för att boka ett första 30 min onlinemöte med vårt team