Skip to main content

Artiklar och resurser om The Selling 7

Selling 7 är de sju typerna av videor som vi sett driver affären framåt snabbare än andra videor. Här får du lära dig allt du behöver veta om hur du påbörjar din videoresa med självförtroende.

Senaste resurserna om The Selling 7

Filter

dina idealkunder hatar din webbplats

7 skäl till varför dina idealkunder inte gillar din webbplats

Innan du lägger stora pengar på en redesign av din webb - gör de här…

Så skapar du videor om hur mycket dina produkter eller tjänster kostar

Så här skapar du videor om kostnad och pris för dina produkter och tjänster
Personaliserade videor med Vidyard

5 effektiva sätt att använda personaliserade säljvideor i din säljprocess

Genom att använda personliga videor i din säljprocess kan du få upp engagemanget hos dina…
frigör tid för inbound marketing

10 sätt att frigöra tid för inbound marketing och They Ask, You Answer

När du tillämpar inbound marketing och They Ask, You Answer behöver du frigöra tiden det…
Din köpare vill ha större kontroll över säljprocessen

Dina köpare vill kontrollera säljprocessen – så här låter du dem göra det

Från självbetjäningsverktyg till kunskapscenter - moderna företag låter sina köpare bestäma hur köpupplevelsen ska se…
videomarknadsföring - videokamera

Var bör jag lagra mina sälj- och marknadsvideor?

Att välja hosting för dina videos är ett viktigt steg i din videostrategi. I den…
videomarknadsföring - videokamera

The Video 6: Formeln för bra sälj- och marknadsvideor

The Video 6 är en superenkel formel som kommer att förbättra kvaliteten på dina videor,…
Selling 7: Sälj- och marknadsvideor som garanterat ger resultat

Selling 7: Sälj- och marknadsvideor som garanterat ger resultat

Selling 7 är de sju videor som mest sannolikt kommer att att generera försäljning i…
inbound marketing som ditt säljteam älskar

Hur du skapar säljdrivande innehåll som säljteamet älskar

Det finns idag enormt många verktyg som vi digitala marknadsförare kan använda i vårt arbete…
Olika-typer-av-formular

Formulär på webbplatsen – så får du dem att konvertera

Formulär – en liten del som ändå har en så stor inverkan. Ska du använda…
content manager visar innehåll för ämnesexpert på balkong som personen ska spökskriva

Varför du behöver en content manager i ditt marknadsteam

Så ditt företag har bestämt att ni ska satsa på inbound marketing men inte vem…