Skip to main content

Man måste inte vara stor för att göra stor skillnad. Det handlar om att besitta rätt kompetens och erfarenhet inom digital försäljning och marknadsföring, i kombination med en styrka i att kunna vägleda stora företag framåt i den digitala utvecklingen.

 

Tack vare samarbetet med våra kunder som Semcon, Smartoptics och Bjurfors har vi fått möjlighet att utvecklas och skapa tillväxt tillsammans. En tillväxt som nu tar oss upp till Platinum-nivå i vårt partnerskap med inboundplattformen HubSpot.

HubSpot-partner

”Allt fler företag inser värdet av att forma sin sälj- och marknadsföringsstrategi runt kunden. Ett arbete som både innebär en utveckling i kompetens och i resultat. HubSpot utgör en central roll när det kommer till att koppla samman digitala händelser med faktiska affärer. Det ger oss och våra kunder insikter som är ovärderliga för en modern digital närvaro. ” säger Growns grundare och VD Magnus Brynestam.

”Att vi tagit oss till Platinum-nivå är inget annat än ett bevis på att inbound marketing fungerar.” fortsätter han.

 

Vad HubSpot säger om Grown

”Magnus has shown incredible creativity, perseverance and attention to detail with all of his customers. Grown’s strategic use of Hubspot technology and marketing insight have helped them shift the trajectory of their customers and set them up for long term growth and success.”

Angela Clarke, Principal Channel Account Manager på Hubspot

 

Om HubSpot

HubSpot är världens marknadsledande plattform inom CRM och marketing automation. HubSpot Solution Partner-programmet är ett ekosystem av specialister som erbjuder tjänster inom marknadsföring, försäljning, kundservice, webbdesign och CRM. I det möts byråer i en global gemenskap med övertygelsen om att ett kundcentrerat arbetssätt är nyckeln till tillväxt.

Partnerskapet underlättar för kunder att hitta rätt byrå som kan hjälpa dem att få fram plattformens fulla potential och använda den som ett tillväxtverktyg för både marknad, försäljning och kundservice.

 

Vill du lära dig mer om hur HubSpot kan växla upp din Inbound Marketing så kan du läsa om det här.

Rekommenderad läsning

För ledningsgruppen

Vilken inverkan har marknadsteamet på b2b-försäljningen?

I oroliga tider kan det vara enkelt att dra i nödbromsen gällande företagets marknadsinsatser och till synes okontrollerade kostnader. Vad får vi egentligen ut av våra marknadsinsatser och hur kan vi få mer fart på säljteamet?
För ledningsgruppen

Därför behöver B2B-företag ändra sin marknads- och säljstrategi

Köpprocessen inom B2B har förändrats. Det måste din säljstrategi också göra. Dagens B2B-kunder spenderar runt 2/3 av köpresan på att samla in, gå igenom och få klarhet i information som ibland är motstridig eller oklar. Mycket av denna läroprocess sker utan direkt involvering av en säljare. Vad…