Skip to main content

Man måste inte vara stor för att göra stor skillnad. Det handlar om att besitta rätt kompetens och erfarenhet inom digital försäljning och marknadsföring, i kombination med en styrka i att kunna vägleda stora företag framåt i den digitala utvecklingen.

 

Tack vare samarbetet med våra kunder som Semcon, Smartoptics och Bjurfors har vi fått möjlighet att utvecklas och skapa tillväxt tillsammans. En tillväxt som nu tar oss upp till Platinum-nivå i vårt partnerskap med inboundplattformen HubSpot.

HubSpot-partner

”Allt fler företag inser värdet av att forma sin sälj- och marknadsföringsstrategi runt kunden. Ett arbete som både innebär en utveckling i kompetens och i resultat. HubSpot utgör en central roll när det kommer till att koppla samman digitala händelser med faktiska affärer. Det ger oss och våra kunder insikter som är ovärderliga för en modern digital närvaro. ” säger Webbstrategernas grundare och VD Magnus Brynestam.

”Att vi tagit oss till Platinum-nivå är inget annat än ett bevis på att inbound marketing fungerar.” fortsätter han.

 

Vad HubSpot säger om Webbstrategerna

”Magnus has shown incredible creativity, perseverance and attention to detail with all of his customers. Webbstrategerna’s strategic use of Hubspot technology and marketing insight have helped them shift the trajectory of their customers and set them up for long term growth and success.”

Angela Clarke, Principal Channel Account Manager på Hubspot

 

Om HubSpot

HubSpot är världens marknadsledande plattform inom CRM och marketing automation. HubSpot Solution Partner-programmet är ett ekosystem av specialister som erbjuder tjänster inom marknadsföring, försäljning, kundservice, webbdesign och CRM. I det möts byråer i en global gemenskap med övertygelsen om att ett kundcentrerat arbetssätt är nyckeln till tillväxt.

Partnerskapet underlättar för kunder att hitta rätt byrå som kan hjälpa dem att få fram plattformens fulla potential och använda den som ett tillväxtverktyg för både marknad, försäljning och kundservice.

 

Vill du lära dig mer om hur HubSpot kan växla upp din Inbound Marketing så kan du läsa om det här.

Rekommenderad läsning

Content Manager

Varför du behöver en content manager i ditt marknadsteam

Så ditt företag har bestämt att ni ska satsa på inbound marketing men inte vem som ska ta fram innehållet? I den här artikeln går vi igenom varför vi tycker det är viktigt att ha en intern content manager som ansvarar för produktionen och publiceringen…
För ledningsgruppen

B2B-marknadsföring – fördelarna med Inbound Marketing för B2B-företag

Inbound Marketing passar som metod för B2B-marknadsföring eftersom den utgår från kundens besluts- och köpresa, och B2B-marknadsföring kännetecknas ofta av komplexa överväganden och stora beslut.