Skip to main content

Artiklar och resurser om The Big 5

The Big 5 är ämnen och områden som adresserar de viktigaste frågorna moderna köpare har när du ska göra ett köp oavsett bransch. Här kan du lära dig vad Big 5 innebär, hur du använder dem i ditt företag och se exempel på andra som gjort det bra.

Senaste resurserna om The Big 5

Filter

Kostnad och pris på webbplatsen

Så pratar du om kostnad och pris på din webbplats

Många tror de skrämmer iväg kunderna när lägger ut sina priser på sin webbplats -…
frigör tid för inbound marketing

10 sätt att frigöra tid för inbound marketing och They Ask, You Answer

När du tillämpar inbound marketing och They Ask, You Answer behöver du frigöra tiden det…
Din köpare vill ha större kontroll över säljprocessen

Dina köpare vill kontrollera säljprocessen – så här låter du dem göra det

Från självbetjäningsverktyg till kunskapscenter - moderna företag låter sina köpare bestäma hur köpupplevelsen ska se…
Kvinna som visar ett bra kundcase och löser problem åt en kollega

The Big 5: Så skriver du om problem

Att vara öppen med problem som kan komma med ditt erbjudande positionerar dig som en…

Sju självbetjäningsverktyg att inspireras av

Allt fler företag erbjuder olika verktyg och tjänster ger köparen större kontroll över säljprocessen. Här…
b2b marknadsföring, b2b-marknadsföring, marknadsföring för business to business

Så skriver du en bra artikel om pris och kostnader

Att skriva om priser och kostnader skapar förtroende hos potentiella kunder och hjälper läsarna att…
inbound marketing innehållsideer

The Big 5: Ämnena som driver affären framåt i varje bransch

Många undrar vad de ska skriva om i sin företagskommunikation. Oavsett om det handlar om…
content brainstorm

Hur du håller ett möte för intäktsteamet (+exempel på agenda)

De flesta interaktioner med en B2B-säljare har flyttat till det digitala rummet och på distans…
inbound marketing som ditt säljteam älskar

Hur du skapar säljdrivande innehåll som säljteamet älskar

Det finns idag enormt många verktyg som vi digitala marknadsförare kan använda i vårt arbete…
content manager visar innehåll för ämnesexpert på balkong som personen ska spökskriva

Varför du behöver en content manager i ditt marknadsteam

Så ditt företag har bestämt att ni ska satsa på inbound marketing men inte vem…