
Demand gen och lead gen är båda avgörande för framgångsrik B2B-marknadsföring. Vi reder ut skillnaderna på de båda begreppen.
Demand gen och lead gen är båda avgörande för framgångsrik B2B-marknadsföring. Vi reder ut skillnaderna på de båda begreppen.
Marknadsföring i sociala medier är ett omfattande område. I den här artikeln fokuserar vi på hur du som jobbar med B2B-försäljning kan förbättra din närvaro på rätt plattformar.
I den här artikeln tittar vi närmre på några av de vanligaste misstagen vi sett när det kommer till att skapa buyer personas och ger dig tips på hur du undviker dem.
Lead scoring är en metod där data används för att kvalificera leads. I den här artikeln beskriver vi hur och reder ut när det är bäst att använda lead scoring – och när du ska låta bli.
Stockholm
Malmskillnadsgatan 36
111 57 Stockholm
Karlskrona
World Trade Center
Blekingegatan 1
371 57 Karlskrona
© 2023 Grown.