
Med mer digitalt innehåll tillgängligt än någonsin ställer det helt nya krav på hur du konverterar leads. Att utbilda och bygga förtroende är fundamentalt 2023.
Med mer digitalt innehåll tillgängligt än någonsin ställer det helt nya krav på hur du konverterar leads. Att utbilda och bygga förtroende är fundamentalt 2023.
Med mer digitalt innehåll tillgängligt än någonsin ställer det helt nya krav på hur du konverterar leads. Att utbilda och bygga förtroende är fundamentalt 2023.
Att prioritera rätt bland alla möjliga aktiviteter och initiativ är viktigare än någonsin. Här delar vi med oss av några viktiga delar som du bör ta hänsyn till när du ska prioritera dina marknadsaktiviteter för 2023.
I oroliga tider kan det vara enkelt att dra i nödbromsen gällande företagets marknadsinsatser och till synes okontrollerade kostnader. Vad får vi egentligen ut av våra marknadsinsatser och hur kan vi få mer fart på säljteamet?
Lead scoring är en metod där data används för att kvalificera leads. I den här artikeln beskriver vi hur och reder ut när det är bäst att använda lead scoring – och när du ska låta bli.
Exempel på smarta mål för marknadsförare. Jobba snabbare, effektivare och mer fokuserat. Skapa smarta mål (SMART) för ditt marknadsteam.
Stockholm
Malmskillnadsgatan 36
111 57 Stockholm
Karlskrona
World Trade Center
Blekingegatan 1
371 57 Karlskrona
© 2023 Grown.